woensdag 19 september 2012

THEMA: "Nellie, Cezar en ik"


De tweede week leerden we het versje van de dagkalender:

Maandag zwaai ik naar de maan.
Dinsdag zie ik een dino staan.
Woensdag is van woef waf hond.
Donderdag gaat de donder rond.
Vrijdag mag mijn vriendje komen.
Zaterdag zaag ik honderd bomen.
Zondag lig ik in de zon...
en de week is om!



Als knutselactiviteit mochten jullie kapoenen de prenten van de dagkalender één voor één inkleuren en in de juiste volgorde kleven. Dit was niet zo gemakkelijk...




















               Buiten genoten we van de zon.

Verder konden jullie kapoenen de verschillende speelgoedjes in de klas ontdekken.






De 'favoriete' hoek van de kleuters is de kring. Zo kunnen ze kiezen tussen de blokjes, de trein, de auto's, dino's,...





Boven kunnen we even 'tot rust' komen en in een boekje kijken.
Ziezo, de week is weer om!

Groetjes
Juf Fadime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten